Satış Bilgileri


Siparişlerinizi, mail adresime, seçtiğiniz ürünün adı ve varsa kodu, açıklaması, posta adresiniz, telefon numaranız ile bildirdiğiniz takdirde, en kısa zamanda PTT Kargo ile "kapıda ödemeli" olarak tarafınıza gönderebiliriz. (Kargo ücreti alıcıya aittir).Havale/EFT yolu ile ödeme yapmak isterseniz e-mail ile hesap numarasını sormanızı rica ederim.

E-Mail: degerlendirdim@gmail.com

6 Ekim 2012 Cumartesi

Cüzdanlı Alışveriş Çantası





Ürün Kodu0013
Ürün TanımıPop-art kumaşla yapılmış 1 adet Alışveriş çantası ve çantaya gümüş zincirle bağlı fermuarlı cüzdan.
Ürün RenkleriFotoğraftaki Renkler
Ürün Fiyatı39 TL
Kalan Ürün Sayısı1 Adet

Resimlerin devamı ve
Ayrıntıları görmek için resmin üzerine tıklayarak büyütün.

3 yorum:

  1. çok hoş olmuş elinize sağlık^^ bu arada bir ödülünüz var, bana uğrayıp almanız gerekiyor^.^

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin nevrotik, beğenin için teşekkürler... Bu blog 3 bayanın biliyorsunuz, ödül kime? :)

    ANG HOBİ TASARIM
    HER TELDEN EVERYTHING
    DEĞERLENDİRİYORUM PAYLAŞIYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce blogunuzu ziyaret ettim ve anladım ki ödül hepimize :) Teşekkür ederiiiz :)

      Sil

Yorumlarınız yol göstericidir